Typ tekstu: Książka
Tytuł: Alkohol a społeczeństwo. Postawy i zachowania Polaków wobec alkoholu i problemów alkoholowych
Rok: 2004
zadano pytanie o to, jakiego rodzaju produkt nabyli. Większość (46%) uznała, że kupiła alkohol sfałszowany lub z przemytu (38%).



KONSUMENCI NAPOJÓW ALKOHOLOWYCH SPRZEDAWANYCH POZA LEGALNĄ SIECIĄ DYSTRYBUCJI PODSTAWOWA CHARAKTERYSTYKA

Nabywca napojów alkoholowych pochodzących z nielegalnych źródeł jest - przeciętnie rzecz biorąc - częściej mężczyzną niż kobietą. Kobiety ponad dwukrotnie rzadziej niż mężczyźni zaopatrują się w czarnorynkowy alkohol. Różnice w odsetkach kobiet i mężczyzn są wyraźniejsze dla kupujących poszczególne rodzaje napojów alkoholowych. W grupie kupujących wódkę, kobiet jest ponad czterokrotnie mniej niż mężczyzn. Kwoty zbliżają się natomiast do siebie, jeżeli idzie o kupujących wino.
Do pewnego stopnia oddaje to ogólną prawidłowość, jeżeli idzie o
zadano pytanie o to, jakiego rodzaju produkt nabyli. Większość (46%) uznała, że kupiła alkohol sfałszowany lub z przemytu (38%).<br><br>&lt;gap reason="tab"&gt;<br><br>&lt;tit&gt;KONSUMENCI NAPOJÓW ALKOHOLOWYCH SPRZEDAWANYCH POZA LEGALNĄ SIECIĄ DYSTRYBUCJI PODSTAWOWA CHARAKTERYSTYKA&lt;/&gt;<br><br>Nabywca napojów alkoholowych pochodzących z nielegalnych źródeł jest - przeciętnie rzecz biorąc - częściej mężczyzną niż kobietą. Kobiety ponad dwukrotnie rzadziej niż mężczyźni zaopatrują się w czarnorynkowy alkohol. Różnice w odsetkach kobiet i mężczyzn są wyraźniejsze dla kupujących poszczególne rodzaje napojów alkoholowych. W grupie kupujących wódkę, kobiet jest ponad czterokrotnie mniej niż mężczyzn. Kwoty zbliżają się natomiast do siebie, jeżeli idzie o kupujących wino. <br>Do pewnego stopnia oddaje to ogólną prawidłowość, jeżeli idzie o
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego