Typ tekstu: Druki ulotne
Tytuł: reklamy kosmetyczne
Rok: 2003
Sprzedaży. Nie pozostawiaj pytań Klienta bez odpowiedzi.
Zastanów się, które oferty najlepiej pasują do zbliżających się świąt (np. Dzień Matki)
3
Przemyśl, które oferty chcesz wskazać konkretnej osobie.
Dla nowych Klientów idealne są oferty premiowane prezentami lub oferty typu "kup 2 w cenie 1". Znasz swoich Klientów, prowadzisz ich karty, zapamiętuj więc, co który z nich lubi, albo na co miał ochotę, lecz powstrzymał się przed zakupem.
4
Profesjonalny wygląd czyni cuda. Pierwsza opinia o człowieku powstaje w ciągu pierwszych 2 minut waszego spotkania. Dlatego zrób wszystko, żeby... zrobić dobre wrażenie. Używaj produktów Logo: niebieska torba na ramię, do której zapakujesz
Sprzedaży. Nie pozostawiaj pytań Klienta bez odpowiedzi.<br>Zastanów się, które oferty najlepiej pasują do zbliżających się świąt (np. Dzień Matki)<br>3<br>Przemyśl, które oferty chcesz wskazać konkretnej osobie.<br>Dla nowych Klientów idealne są oferty premiowane prezentami lub oferty typu "kup 2 w cenie 1". Znasz swoich Klientów, prowadzisz ich karty, zapamiętuj więc, co który z nich lubi, albo na co miał ochotę, lecz powstrzymał się przed zakupem.<br>4<br>Profesjonalny wygląd czyni cuda. Pierwsza opinia o człowieku powstaje w ciągu pierwszych 2 minut waszego spotkania. Dlatego zrób wszystko, żeby... zrobić dobre wrażenie. Używaj produktów Logo: niebieska torba na ramię, do której zapakujesz
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego