Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
We Francji został wprowadzony znak NF-Environement, który jest przyznawany w ramach systemu certyfikacji Francuskiego Stowarzyszenia Normalizacji ANFOR - Association FranBaise de Normalisation przy współpracy z przedstawicielami przemysłu, ochrony środowiska, organizacji handlowych i konsumentów.
Francuski znak ekologiczny wskazuje, podobnie jak "Błękitny Anioł" w RFN, że produkt jest przyjazny dla środowiska, lecz zasady jego przyznawania są inne. Podstawą oceny i decyzji jest kompleksowa analiza wszystkich czynników oddziałujących na środowisko podczas całego cyklu życia produktu. System francuski jest uważany za bardziej wymagający i skomplikowany oraz wiąże się z wyższymi kosztami.
Inną inicjatywą w tym względzie, podjętą przez grupę państw Rady Nordyckiej (Finlandia, Dania, Norwegia
We Francji został wprowadzony znak NF-Environement, który jest przyznawany w ramach systemu certyfikacji Francuskiego Stowarzyszenia Normalizacji ANFOR - Association FranBaise de Normalisation przy współpracy z przedstawicielami przemysłu, ochrony środowiska, organizacji handlowych i konsumentów.<br>Francuski znak ekologiczny wskazuje, podobnie jak "Błękitny Anioł" w RFN, że produkt jest przyjazny dla środowiska, lecz zasady jego przyznawania są inne. Podstawą oceny i decyzji jest kompleksowa analiza wszystkich czynników oddziałujących na środowisko podczas całego cyklu życia produktu. System francuski jest uważany za bardziej wymagający i skomplikowany oraz wiąże się z wyższymi kosztami.<br>Inną inicjatywą w tym względzie, podjętą przez grupę państw Rady Nordyckiej (Finlandia, Dania, Norwegia
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego