Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Motomagazyn
Nr: 4
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 1999
Cadillaca osiąga moc 305 KM. Seville jako jedyny współpracuje z 4-stopniową automatyczną skrzynią. Minus: szarpnięcia, szczególnie przy mocnym dodaniu gazu, są silniejsze niż u konkurentów.


NA DRODZE

To niesłychane, że te prawie 2-tonowe kolosy dają się tak precyzyjnie prowadzić. Komfort jazdy przekonuje u wszystkich. Najmniej wyważone wydaje się zawieszenie Seville'a. W slalomie najpewniej i najprościej prowadziło się BMW. Dokładnie i lekko pracujące wspomaganie pomaga dokładnie wyczuć samochód. Równie pewnie, szybko i bez stresu daje się "żonglować" Audi. Duże zaskoczenie to całkiem przyjemnie prowadzący się Seville, który co prawda mocno się przechyla, ale zachowuje obrany kierunek. Mercedes w dużej mierze
Cadillaca osiąga moc 305 KM. Seville jako jedyny współpracuje z 4-stopniową automatyczną skrzynią. Minus: szarpnięcia, szczególnie przy mocnym dodaniu gazu, są silniejsze niż u konkurentów.<br><br><br>&lt;tit1&gt;NA DRODZE&lt;/tit1&gt;<br><br>To niesłychane, że te prawie 2-tonowe kolosy dają się tak precyzyjnie prowadzić. Komfort jazdy przekonuje u wszystkich. Najmniej wyważone wydaje się zawieszenie Seville'a. W slalomie najpewniej i najprościej prowadziło się BMW. Dokładnie i lekko pracujące wspomaganie pomaga dokładnie wyczuć samochód. Równie pewnie, szybko i bez stresu daje się "żonglować" Audi. Duże zaskoczenie to całkiem przyjemnie prowadzący się Seville, który co prawda mocno się przechyla, ale zachowuje obrany kierunek. Mercedes w dużej mierze
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego