Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Motor
Nr: 38
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 1975
i instalacji pasów nie powiedziano jeszcze ostatniego słowa, a jeśli idzie o rozwój tej dziedziny w naszym kraju, zdaniem autora tej relacji nastąpiła w tym zakresie niepokojąca stagnacja. Szczególnie wyraźna jest ona w przypadku stosowania powszechnie produkowanych pasów w Polskich Fiatach 126p, w których, z uwagi na brak dostatecznej strefy zgniatania w przedniej części pojazdu, powinny być one szczególnie doskonałe. A niestety tak nie jest.
Również i system instalacji pasów w wielu samochodach nie należy do najlepszych. Idealnym wyjściem byłyby pasy zamocowane jedynie przy fotelu. Jak dotąd jednak nie oferuje ich żadna z firm światowych.
KORZYŚCI I WARUNKI
Czasopismo Auto Motor
i instalacji pasów nie powiedziano jeszcze ostatniego słowa, a jeśli idzie o rozwój tej dziedziny w naszym kraju, zdaniem autora tej relacji nastąpiła w tym zakresie niepokojąca stagnacja. Szczególnie wyraźna jest ona w przypadku stosowania powszechnie produkowanych pasów w Polskich Fiatach 126p, w których, z uwagi na brak dostatecznej strefy zgniatania w przedniej części pojazdu, powinny być one szczególnie doskonałe. A niestety tak nie jest.<br>Również i system instalacji pasów w wielu samochodach nie należy do najlepszych. Idealnym wyjściem byłyby pasy zamocowane jedynie przy fotelu. Jak dotąd jednak nie oferuje ich żadna z firm światowych.<br>&lt;tit1&gt;KORZYŚCI I WARUNKI&lt;/tit1&gt;<br>Czasopismo Auto Motor
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego