Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Życie Warszawy
Nr: 12.02
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2002
ale w chwili gdy powstawała, główne warszawskie drogi podlegały wojewodzie. Gdyby przez ostatnie lata nie zwlekano z remontami warszawskich wiaduktów, to za pieniądze, które dziś trzeba wydać na naprawę tylko kilku stołecznych estakad, można by wybudować rondo Zesłańców Syberyjskich. Odbudowa zniszczonego wiaduktu w Al. Jerozolimskich będzie kosztować minimum 60 mln złotych. "Życie Warszawy" dotarło tymczasem do dokumentów, z których wynika, że gdyby remont został przeprowadzony sześć lat temu, można by było wydać 20 razy mniej - niecałe 4 mln zł. W 1996 roku specjaliści Zarządu Dróg Miejskich Maciej Biernawski z wydziału mostów i naczelnik tego wydziału inż. Jerzy Mąkosa opracowali szczegółowy raport. Badaniami
ale w chwili gdy powstawała, główne warszawskie drogi podlegały wojewodzie. Gdyby przez ostatnie lata nie zwlekano z remontami warszawskich wiaduktów, to za pieniądze, które dziś trzeba wydać na naprawę tylko kilku stołecznych estakad, można by wybudować rondo Zesłańców Syberyjskich. Odbudowa zniszczonego wiaduktu w Al. Jerozolimskich będzie kosztować minimum 60 mln złotych. "Życie Warszawy" dotarło tymczasem do dokumentów, z których wynika, że gdyby remont został przeprowadzony sześć lat temu, można by było wydać 20 razy mniej - niecałe 4 mln zł. W 1996 roku specjaliści Zarządu Dróg Miejskich Maciej Biernawski z wydziału mostów i naczelnik tego wydziału inż. Jerzy Mąkosa opracowali szczegółowy raport. Badaniami
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego