Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
plakacie, a przy tym slogan okaże się pojemny i ponownie ją rozśmieszy - być może zacznie czytać zamieszczony w reklamie tekst. Spowoduje to, że stan świadomości tej osoby, związany z docierającymi kolejno zapisami tego samego przekazu, znacznie się rozbuduje. Jej stosunek do wiadomości, oprócz skojarzeń i nastawienia emocjonalnego, zacznie zawierać interpretację znaczenia argumentacji. Z punktu widzenia natężenia postawy wobec reklamowanego produktu stanie się więc zupełnie kimś innym. Wreszcie, jeśli informacje zawarte w tekście reklamy prasowej wywołają refleksję na temat ich przydatności w realizacji własnych planów, a ewentualne wątpliwości będą rozwiązywane w niezobowiązującej rozmowie z nieznajomym, który przez przypadek pracuje w branży związanej
plakacie, a przy tym slogan okaże się pojemny i ponownie ją rozśmieszy - być może zacznie czytać zamieszczony w reklamie tekst. Spowoduje to, że stan świadomości tej osoby, związany z docierającymi kolejno zapisami tego samego przekazu, znacznie się rozbuduje. Jej stosunek do wiadomości, oprócz skojarzeń i nastawienia emocjonalnego, zacznie zawierać interpretację znaczenia argumentacji. Z punktu widzenia natężenia postawy wobec reklamowanego produktu stanie się więc zupełnie kimś innym. Wreszcie, jeśli informacje zawarte w tekście reklamy prasowej wywołają refleksję na temat ich przydatności w realizacji własnych planów, a ewentualne wątpliwości będą rozwiązywane w niezobowiązującej rozmowie z nieznajomym, który przez przypadek pracuje w branży związanej
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego