Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
że traktuje on wiadomość jako skierowaną do siebie. Skuteczny slogan powinien być też dźwięczny i "dobrze się naczytywać". Wpływa to na skuteczność jego zapamiętania.
Na ogół slogan ma określone pole znaczeń o szerokim zakresie możliwych interpretacji skupionych wokół znaczenia osiowego. Dobrym przykładem może być slogan: "Och, jaki ach", który uzyskuje znaczenie dopiero w wyniku zestawienia z obrazem, zatem jest pojemny. Fraza ma charakter dźwięczny i zrytmizowany, mając też cechy zobowiązania i silnej ekspresji emocjonalnej.
W większości przypadkówn slogan posiada jednak bardziej precyzyjne znaczenie, charakteryzujące się znaczną pojemnością semantyczną. Jego zakres znaczenia gwarantować powinien możliwość poszerzania lub zawężania interpretacji, zależnie od zmieniających
że traktuje on wiadomość jako skierowaną do siebie. Skuteczny slogan powinien być też dźwięczny i "dobrze się naczytywać". Wpływa to na skuteczność jego zapamiętania. <br>Na ogół slogan ma określone pole znaczeń o szerokim zakresie możliwych interpretacji skupionych wokół znaczenia osiowego. Dobrym przykładem może być slogan: "Och, jaki ach", który uzyskuje znaczenie dopiero w wyniku zestawienia z obrazem, zatem jest pojemny. Fraza ma charakter dźwięczny i zrytmizowany, mając też cechy zobowiązania i silnej ekspresji emocjonalnej. <br>W większości przypadkówn slogan posiada jednak bardziej precyzyjne znaczenie, charakteryzujące się znaczną pojemnością semantyczną. Jego zakres znaczenia gwarantować powinien możliwość poszerzania lub zawężania interpretacji, zależnie od zmieniających
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego