Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
polscy przedsiębiorcy traktują wejście Polski do Unii Europejskiej i znalezienie się przez ich firmy w nowej sytuacji jako rzecz bardzo jeszcze odległą.
Działając na rynku o intensywnej konkurencji, jakim jest region Unii Europejskiej, polskie przedsiębiorstwa dosyć często stosują strategię luk rynkowych, co umożliwia im redukowanie siły dużych konkurentów. Na skutek zwiększenia się przejrzystości rynku UE może pojawić się dla nich zagrożenie polegające na tym, że dostęp do tych nisz rynkowych może być łatwiejszy i mogą tam się pojawić konkurenci z UE lub też z innych krajów Europy Środkowo-Wschodniej.
Wprowadzenie euro będzie także wymagało zweryfikowania konkurencyjności cenowej dostawców, co przy dużej przejrzystości
polscy przedsiębiorcy traktują wejście Polski do Unii Europejskiej i znalezienie się przez ich firmy w nowej sytuacji jako rzecz bardzo jeszcze odległą.<br>Działając na rynku o intensywnej konkurencji, jakim jest region Unii Europejskiej, polskie przedsiębiorstwa dosyć często stosują strategię luk rynkowych, co umożliwia im redukowanie siły dużych konkurentów. Na skutek zwiększenia się przejrzystości rynku UE może pojawić się dla nich zagrożenie polegające na tym, że dostęp do tych nisz rynkowych może być łatwiejszy i mogą tam się pojawić konkurenci z UE lub też z innych krajów Europy Środkowo-Wschodniej.<br>Wprowadzenie euro będzie także wymagało zweryfikowania konkurencyjności cenowej dostawców, co przy dużej przejrzystości
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego