Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Dzień Dobry
Nr: 09.02
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2001
prywatne firmy kupują autobusy na własny koszt.
Ale to nie jedyny powód zamawiania prywatnych kursów. Autobusy MZA, które zastępują pojazdy prywatnych przewoźników, mogą być skierowane na inne trasy. Dzięki temu powstają nowe linie, a na szczególnie obciążonych liniach autobusy kursują częściej.
Ponad sto w ten sposób "uwolnionych" autobusów to sporo, zwłaszcza że MZA cierpi na brak pojazdów. W zeszłym roku nie kupiono ani jednego. Tymczasem żeby utrzymać na ulicach taką liczbę pojazdów jaka jeździ obecnie, MZA powinno przybywać rocznie ok. 80-100 nowych wozów. Układ na monopol
Teoretycznie konkurencja powinna zmusić Zakład do obniżki cen. Ale prawdziwa konkurencja miejskiej firmie jeszcze nie
prywatne firmy kupują autobusy na własny koszt. <br>Ale to nie jedyny powód zamawiania prywatnych kursów. Autobusy MZA, które zastępują pojazdy prywatnych przewoźników, mogą być skierowane na inne trasy. Dzięki temu powstają nowe linie, a na szczególnie obciążonych liniach autobusy kursują częściej. <br>Ponad sto w ten sposób "uwolnionych" autobusów to sporo, zwłaszcza że MZA cierpi na brak pojazdów. W zeszłym roku nie kupiono ani jednego. Tymczasem żeby utrzymać na ulicach taką liczbę pojazdów jaka jeździ obecnie, MZA powinno przybywać rocznie ok. 80-100 nowych wozów. Układ na monopol<br>Teoretycznie konkurencja powinna zmusić Zakład do obniżki cen. Ale prawdziwa konkurencja miejskiej firmie jeszcze nie
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego