Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Wprost
Nr: 49
Miejsce wydania: Poznań
Rok: 1997
się wokół belki.
Akwizytorzy dzielą klientów na trzy grupy. Do pierwszej zaliczają osoby zawsze wszystko kupujące. Są to ludzie łatwowierni i najczęściej mający dużo pieniędzy. Druga grupa to klienci, którzy co prawda zastanawiają się nad zakupem danego produktu, ale zwykle ulegają namowom sprzedawcy. Grupa trzecia jest dla akwizytorów największym wyzwaniem, zwłaszcza że muszą przełamać sceptycyzm klienta i jego pogardliwy stosunek do sprzedającego. Między kupującym a sprzedawcą musi się wytworzyć nić porozumienia - dlatego akwizytor powinien się orientować, czy ma do czynienia ze "wzrokowcem" (używa on najczęściej zwrotów: "pomysł wydaje mi się mglisty"), "słuchowcem" ("brzmi to bardzo wiarygodnie"), bądź "człowiekiem emocji" ("jestem zachwycony").
W
się wokół belki.<br> Akwizytorzy dzielą klientów na trzy grupy. Do pierwszej zaliczają osoby zawsze wszystko kupujące. Są to ludzie łatwowierni i najczęściej mający dużo pieniędzy. Druga grupa to klienci, którzy co prawda zastanawiają się nad zakupem danego produktu, ale zwykle ulegają namowom sprzedawcy. Grupa trzecia jest dla akwizytorów największym wyzwaniem, zwłaszcza że muszą przełamać sceptycyzm klienta i jego pogardliwy stosunek do sprzedającego. Między kupującym a sprzedawcą musi się wytworzyć nić porozumienia - dlatego akwizytor powinien się orientować, czy ma do czynienia ze "wzrokowcem" (używa on najczęściej zwrotów: "pomysł wydaje mi się mglisty"), "słuchowcem" ("brzmi to bardzo wiarygodnie"), bądź "człowiekiem emocji" ("jestem zachwycony").<br> W
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego