technologią informacyjną. Nieprawidłowe ukształtowane nawyki dotyczyły znajomości klawiatury, operacji na dokumentach i plikach, nieczytanie komunikatów systemu, bądź nawet w ogólności nawyk postępowania "po swojemu", lekceważenia instrukcji i narzuconych wymagań. Niesłychanie trudne jest zmienianie nawyków i mentalności człowieka dorosłego, nawet świadomego potrzeby takich zmian. śmiem wyrazić nadzieję, iż entuzjazm, atmosfera koncentracji, żywiołowość pracy, szczerość i otwartość informacyjna, wielka atrakcyjność tematyki kursu, łatwość osiągnięć i poczucia sukcesu to elementy charakterystyczne dla Kursu Intel, które są w stanie wpływać na przebudowę postaw i mentalności. Zdarzały się refleksje pedagogiczne nad poszukiwaniem metod pracy, które umożliwiłyby uczniom szybsze nabieranie nawyków. <br>Stosunek do lidera <br>Strategia prowadzenia kursu