przecinek w reklamie

przecinek w reklamie
10.04.2009
10.04.2009
Witam!
Czy w haśle reklamowym np. „Mam bo tanio” można pominąć przecinek, jeśli chce się u odbiorcy wywołać jednoznacznie skojarzenie ze słowem mambo (taniec, a więc radość – zabawa). W tym celu zostanie zmniejszona spacja między dwoma wyrazami, a na zdjęciu będą tańczący ludzie. Produkt, który reklamuje to hasło, jest tani, a skorzystanie z niego będzie radością.
Pozdrawiam
Pomysł jest trochę ryzykowny. Żeby Państwa nie posądzono o nieznajomość interpunkcji, proponuję wprowadzić jakieś sygnały świadczące o celowym pominięciu przecinka, np.
MAM – BO – TANIO albo MAM – BO TANIO.
Mirosław Bańko, PWN
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego