receptę na sukces: temat zaczerpnięty z literatury, miłość, młodzi i atrakcyjni odtwórcy ról, proste piosenki wydane na płycie na długo przed premierą, agresywnie prowadzona kampania reklamowa. Na podbój serc publiczności ruszyło przedstawienie "<name type="tit">Romeo i Julia</>", nadal grane jest "<name type="tit">Dziesięcioro przykazań</>". Od kwietnia w Operze Komicznej - "<name type="tit">Mistinguette</>", od września nowa wersja "<name type="tit">Ali Baby</>" w <name type="place">Folies-Bergere</>, choć w grudniu 2000 r. z braku zainteresowania spektakl zdjęto z afisza.<br>Jeśli spektakle odniosą sukces, pojawią się nowe produkcje i gatunek powróci na pierwszy plan, jeśli nie, "<name type="tit">Notre Dame de Paris</>" stanie się wyjątkiem potwierdzającym regułę.<br>Płyty "<name type="tit">Romeo i Julia</>", a także "<name type="tit">Dziesięcioro przykazań</>" nadal należą