Typ tekstu: Druki ulotne
Tytuł: reklamy handlowe
Rok: 1999
ponad 100 księgarniach ekonomicznych w całej Polsce.
BAZY DANYCH - niezależnie od wydań książkowych materiał bazowy można nabyć w wersji elektronicznej w postaci specjalistycznych, stale aktualizowanych, baz danych:
KAPITAŁ I FINANSE - ponad 12 000 teleadresów;
REKLAMA I MEDIA - ponad 5 000 teleadresów;
RYNEK SPOŻYWCZY - ponad 5000 teleadresów.
Bazy dostępne są na CD-ROM-ach wraz z programem operacyjnym umożliwiającym sortowanie, wyszukiwanie danych, ustawianie wydruków do mailingów, dopisywanie danych personalnych, uzyskiwanie połączeń telefonicznych poprzez modem, itp. Program funkcjonuje w środowisku Windows.
Bazy danych MERKURIUSZA POLSKIEGO cechują się najwyższą aktualnością danych (poziom zwrotów przy mailingach nie przekracza 2-3%) i w wybranych branżach stanowią klasę
ponad 100 księgarniach ekonomicznych w całej Polsce.<br>BAZY DANYCH - niezależnie od wydań książkowych materiał bazowy można nabyć w wersji elektronicznej w postaci specjalistycznych, stale aktualizowanych, baz danych:<br>KAPITAŁ I FINANSE - ponad 12 000 teleadresów;<br>REKLAMA I MEDIA - ponad 5 000 teleadresów;<br>RYNEK SPOŻYWCZY - ponad 5000 teleadresów. <br>Bazy dostępne są na CD-ROM-ach wraz z programem operacyjnym umożliwiającym sortowanie, wyszukiwanie danych, ustawianie wydruków do mailingów, dopisywanie danych personalnych, uzyskiwanie połączeń telefonicznych poprzez modem, itp. Program funkcjonuje w środowisku Windows. <br>Bazy danych MERKURIUSZA POLSKIEGO cechują się najwyższą aktualnością danych (poziom zwrotów przy mailingach nie przekracza 2-3%) i w wybranych branżach stanowią klasę
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego