Typ tekstu: Prasa
Tytuł: CKM
Nr: 6
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 1998
od rana do wieczora gamy na wiolonczeli. Dlatego wszystkich w Cage'u najbardziej fascynują nie jego szaleństwa, lecz jego schizofreniczna natura. Zwykle, gdy aktor nauczy się jakiejś roli, to gra ją w każdym filmie. Gary Oldman jest najlepszym czarnym charakterem, jaki zna kino, Willis z kolei - zbawcą wszechświata, a Schwarzenegger... Wiadomo. Cage natomiast potrafił być wzruszającym romantykiem w "Peggy Sue wyszła za mąż", czułym, rozkochanym w operze narzeczonym Cher we "Wschodzie księżyca", demonem seksu w "Dzikości serca", nieobliczalnym kryminalistą w "Bez twarzy" i prawym geniuszem w "Twierdzy". Taka mieszanka podoba się nie tylko kobietom. Robi wrażenie także na mężczyznach, którzy odnajdują się
od rana do wieczora gamy na wiolonczeli. Dlatego wszystkich w Cage'u najbardziej fascynują nie jego szaleństwa, lecz jego schizofreniczna natura. Zwykle, gdy aktor nauczy się jakiejś roli, to gra ją w każdym filmie. Gary Oldman jest najlepszym czarnym charakterem, jaki zna kino, Willis z kolei - zbawcą wszechświata, a Schwarzenegger... Wiadomo. Cage natomiast potrafił być wzruszającym romantykiem w "Peggy Sue wyszła za mąż", czułym, rozkochanym w operze narzeczonym Cher we "Wschodzie księżyca", demonem seksu w "Dzikości serca", nieobliczalnym kryminalistą w "Bez twarzy" i prawym geniuszem w "Twierdzy". Taka mieszanka podoba się nie tylko kobietom. Robi wrażenie także na mężczyznach, którzy odnajdują się
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego