Typ tekstu: Prasa
Tytuł: CKM
Nr: 5
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2000
postawiła u bookmacherów ogromne pieniądze na sukces Kolumbii...".

Liga miliarderów
Piłkarska Liga Mistrzów stała się jednym z najlepszych sportowych biznesów na świecie. Ostatni finał, Manchester United - Bayern Monachium, oglądało ponad pół miliarda telewidzów z 202 krajów. Sportowa machina, którą stała się Champions League uruchomiła potężnych sponsorów, m.in. Forda, Mastercard, Canona, McDonalds'a. Wielcy sponsorzy zaczęli mieć wymagania. Jakie? "Futbol potrzebuje gwiazd - odpowiada Kevin Keegen, trener reprezentacji Anglii. - A wielkie koncerny muszą mieć kogoś, kto reklamuje ich produkty. Inaczej ten biznes nie będzie się kręcił!". Potrzebne są więc inwestycje. Najwięcej wyłożył ostatnio Real Madryt. Najpierw zakupił Steva McManamana z londyńskiego Tottenhamu za
postawiła u bookmacherów ogromne pieniądze na sukces Kolumbii...".<br><br>Liga miliarderów<br>Piłkarska Liga Mistrzów stała się jednym z najlepszych sportowych biznesów na świecie. Ostatni finał, Manchester United - Bayern Monachium, oglądało ponad pół miliarda telewidzów z 202 krajów. Sportowa machina, którą stała się Champions League uruchomiła potężnych sponsorów, m.in. Forda, Mastercard, Canona, McDonalds'a. Wielcy sponsorzy zaczęli mieć wymagania. Jakie? "Futbol potrzebuje gwiazd - odpowiada Kevin Keegen, trener reprezentacji Anglii. - A wielkie koncerny muszą mieć kogoś, kto reklamuje ich produkty. Inaczej ten biznes nie będzie się kręcił!". Potrzebne są więc inwestycje. Najwięcej wyłożył ostatnio Real Madryt. Najpierw zakupił Steva McManamana z londyńskiego Tottenhamu za
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego