Typ tekstu: Druki ulotne
Tytuł: reklamy handlowe
Rok: 1999
50
PolyKur 24 51
Ewa 25 520
Familijny 26 53
Optima 27 54
Inne 97 98

44. Które z szamponów/odżywek Pan(i) kupuje najczęściej?
(wpisz numer)
1 szampon 2 odżywka

45. Jaką pastę do zębów Pan(i) kupuje?
(zaznacz wszystkie, które kupujesz)
01 Aquafresh
02 Blend-a-med
03 Colgate
04 Colodent
05 Elmex
06 Fluorodent
07 Nivea
08 Oral B
09 Sensodyne
10 Signal
98 Inne

46. Którą pastę Pan(i) kupuje najczęściej? (wpisz numer)

47. Jakie pieluchy dla dzieci kupuje się w Pana(i) domu?
(zaznacz wszystkie, które kupujesz)
1 Bella-Baby
2 Huggies
3 Kajtuś
4 Libero
50<br>PolyKur 24 51<br>Ewa 25 520 <br>Familijny 26 53<br>Optima 27 54<br>Inne 97 98<br><br>44. Które z szamponów/odżywek Pan(i) kupuje najczęściej?<br>(wpisz numer) <br>1 szampon 2 odżywka<br><br>45. Jaką pastę do zębów Pan(i) kupuje?<br> (zaznacz wszystkie, które kupujesz) <br>01 Aquafresh <br>02 Blend-a-med <br>03 Colgate <br>04 Colodent <br>05 Elmex <br>06 Fluorodent <br>07 Nivea <br>08 Oral B <br>09 Sensodyne<br>10 Signal <br>98 Inne <br><br>46. Którą pastę Pan(i) kupuje najczęściej? (wpisz numer)<br><br>47. Jakie pieluchy dla dzieci kupuje się w Pana(i) domu?<br>(zaznacz wszystkie, które kupujesz)<br>1 Bella-Baby <br>2 Huggies <br>3 Kajtuś <br>4 Libero
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego