i szukałem.</><br><who5>A więc tak. Na te czterdzieści pięć procent poświęciliśmy siedemnaście godzin. Jeżeli ktoś czegoś nie rozumie, niech pyta od razu, tak? <vocal desc="yyy"> siedemnaście godzin <gap>. Natomiast, straty, które mieliśmy, to były trzy godziny <gap> produktu, postój z powodu braku zleceń - szesnaście godzin, zebranie, mieliśmy dwie godziny i złe zarządzanie - jedna godzina. Dlaczego było złe zarządzanie? No myślę, że już wiecie <gap>. <vocal desc="yyy"> Ogólnie to...przyjęło się...To praktycznie, tak jak mówię, wszystko się skumulowało. Było już <gap> instrukcji i później było jeszcze na dokładkę...Była na dokładkę <vocal desc="yyy"> karta <gap> nie za dobrze rozpisana. Troszeczkę nam tam brakowało...<vocal desc="yyy">, jeżeli chodzi o awarie. Po prostu jedna z awarii nie