Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
obrotów międzynarodowych miały w 1991r. niemiecka sieć Tengelmann - ok.12,7mld ECU, Metro - 6mldECU i Promodes - 5,5mldECU. Dokładniej przedstawia to tabl. 59.
Z tabl. 59 wynika, że pod względem udziału sprzedaży zagranicznej w całości sprzedaży na czołowych miejscach znajdują się: IKEA - 76,2% i Delhaize de Lion - 72,4%. Dokonując umiędzynarodowienia swej działalności, firmy handlu detalicznego często wybierają jedną z trzech następujących strategii internacjonalizacji: otwieranie swych punktów sprzedaży detalicznej w innych krajach członkowskich UE, zakup/przejęcie zagranicznych firm i dzięki temu dokonywanie ekspansji na nowe rynki, stworzenie joint ventures z partnerami z innych krajów Unii Europejskiej.
Tę pierwszą strategię realizuje
obrotów międzynarodowych miały w 1991r. niemiecka sieć Tengelmann - ok.12,7mld ECU, Metro - 6mldECU i Promodes - 5,5mldECU. Dokładniej przedstawia to tabl. 59.<br>Z tabl. 59 wynika, że pod względem udziału sprzedaży zagranicznej w całości sprzedaży na czołowych miejscach znajdują się: IKEA - 76,2% i Delhaize de Lion - 72,4%. Dokonując umiędzynarodowienia swej działalności, firmy handlu detalicznego często wybierają jedną z trzech następujących strategii internacjonalizacji: otwieranie swych punktów sprzedaży detalicznej w innych krajach członkowskich UE, zakup/przejęcie zagranicznych firm i dzięki temu dokonywanie ekspansji na nowe rynki, stworzenie joint ventures z partnerami z innych krajów Unii Europejskiej.<br>Tę pierwszą strategię realizuje
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego