Typ tekstu: Książka
Autor: Hamrol Adam, Mantura Władysław
Tytuł: Zarządzanie jakością. Teoria i praktyka
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 1998
podobieństwa reakcji na dany wyrób lub działanie marketingowe producenta. Jakościowe podobieństwo danej potrzeby, u klientów tworzących poszczególne segmenty rynku, stanowi podstawę do opracowania tylu specyfikacji wymagań, ile wyróżniono segmentów. W rezultacie, segmentacja rynku inicjuje potrzebę jakościowej dywersyfikacji projektowanego wyrobu, celem jego doskonalszego przystosowania do wymagań klientów w poszczególnych segmentach rynku. Dywersyfikacja jakościowa prowadzi do utworzenia tzw. linii wyrobu, na którą składają się wszystkie zaprojektowane wersje wyrobu (rodzaje, odmiany, typy, modele, gatunki itp.) [33, s. 104-106].
Zakresem projektowych badań marketingowych należy objąć nie tylko daną potrzebę klientów finalnych i wynikające z niej wymagania wobec wyrobu, lecz także określone potrzeby i wymagania
podobieństwa reakcji na dany wyrób lub działanie marketingowe producenta. Jakościowe podobieństwo danej potrzeby, u klientów tworzących poszczególne segmenty rynku, stanowi podstawę do opracowania tylu specyfikacji wymagań, ile wyróżniono segmentów. W rezultacie, segmentacja rynku inicjuje potrzebę jakościowej dywersyfikacji projektowanego wyrobu, celem jego doskonalszego przystosowania do wymagań klientów w poszczególnych segmentach rynku. Dywersyfikacja jakościowa prowadzi do utworzenia tzw. linii wyrobu, na którą składają się wszystkie zaprojektowane wersje wyrobu (rodzaje, odmiany, typy, modele, gatunki itp.) [33, s. 104-106].<br> Zakresem projektowych badań marketingowych należy objąć nie tylko daną potrzebę klientów finalnych i wynikające z niej wymagania wobec wyrobu, lecz także określone potrzeby i wymagania
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego