Typ tekstu: Rozmowa bezpośrednia
Tytuł: Rozmowa o szkole,o uczelni, o egzaminach
Rok: 1999
ona w ogóle w tym technikum uczy.
- Bo - trzy sensy interpretacyjne utworu lirycznego.
- W ogóle sensy interpretacyjne?
- Tak, utworu lirycznego.
- Jakiegokolwiek utworu?
- Lirycznego.
- Nie konkretnego? Mogę ci powiedzieć cztery sensy Biblii.
- Nie, tam chodziło o aksjologiczny, chyba. Znaczy jakieś takie nazwy były. Ale chodziło - pod względem treści, formy i przesłania.
- .
- Ej, to opowiadał ci może kiedyś wujek: Asia... do Asi zadzwoniła koleżanka. Wiesz, bo tam jej koleżanki z klasy, to słuchają disco-polo, nie.
- Nie disco-polo, ale muzyki, no, rozrywkowej.
- Znam, znam.
- Jej nie pozwalają słuchać tej. I oglądają kiedyś operę, i siedzą w pokoju...
-" Co tak piszczy?"
- "Co tak
ona w ogóle w tym technikum uczy. &lt;/&gt;<br>&lt;WHO1&gt;- Bo - trzy sensy interpretacyjne utworu lirycznego.&lt;/&gt; <br>&lt;WHO3&gt;- W ogóle sensy interpretacyjne?&lt;/&gt;<br>&lt;WHO4&gt;- Tak, utworu lirycznego. &lt;/&gt;<br>&lt;WHO3&gt;- Jakiegokolwiek utworu?&lt;/&gt;<br>&lt;WHO4&gt;- Lirycznego. &lt;/&gt;<br>&lt;WHO3&gt;- Nie konkretnego? Mogę ci powiedzieć cztery sensy Biblii.&lt;/&gt; <br>&lt;WHO4&gt;- Nie, tam chodziło o aksjologiczny, chyba. Znaczy jakieś takie nazwy były. Ale chodziło - pod względem treści, formy i przesłania. &lt;/&gt;<br>&lt;WHO3&gt;- &lt;vocal desc="mhm"&gt;. &lt;/&gt;<br>&lt;WHO1&gt;- Ej, to opowiadał ci może kiedyś wujek: Asia... do Asi zadzwoniła koleżanka. Wiesz, bo tam jej koleżanki z klasy, to słuchają disco-polo, nie.&lt;/&gt; <br>&lt;WHO4&gt;- Nie disco-polo, ale muzyki, no, rozrywkowej. &lt;/&gt;<br>&lt;WHO3&gt;- Znam, znam. &lt;/&gt;<br>&lt;WHO1&gt;- Jej nie pozwalają słuchać tej. I oglądają kiedyś operę, i siedzą w pokoju... &lt;/&gt;<br>&lt;WHO3&gt;-" Co tak piszczy?"&lt;/&gt;<br>&lt;WHO1&gt;- "Co tak
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego