Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Ozon
Nr: 4
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2005
To na razie znaki zapytania.
To, z czym nie potrafią miesiącami poradzić sobie urzędnicy, świetnie udaje się przedsiębiorcom. Kilkunastu hotelarzy i restauratorów z Warszawy dwa lata temu powołało fundację Warsaw Destination Alliance (WDA), której celem jest promocja stolicy. Szybko się dogadali i przygotowali kampanię reklamową stolicy jako celu turystycznych wyjazdów. Emitowały ją prestiżowe telewizje - amerykańska CNN i brytyjska BBC. - Sami zrzuciliśmy się na produkcję spotu i wykupienie czasu rekla-
mowego - mówi Joanna Blicharska z WDA. Pieniądze wyłożone na reklamę już zwróciły się hotelarzom z nawiązką, bo pokoje w ubiegłym roku wynajmowało o 20 proc. więcej cudzoziemców.

Fundacja zdecydowała się na kolejne
To na razie znaki zapytania. <br>To, z czym nie potrafią miesiącami poradzić sobie urzędnicy, świetnie udaje się przedsiębiorcom. Kilkunastu hotelarzy i restauratorów z Warszawy dwa lata temu powołało fundację Warsaw Destination Alliance (WDA), której celem jest promocja stolicy. Szybko się dogadali i przygotowali kampanię reklamową stolicy jako celu turystycznych wyjazdów. Emitowały ją prestiżowe telewizje - amerykańska CNN i brytyjska BBC. - Sami zrzuciliśmy się na produkcję spotu i wykupienie czasu rekla- <br>mowego - mówi Joanna Blicharska z WDA. Pieniądze wyłożone na reklamę już zwróciły się hotelarzom z nawiązką, bo pokoje w ubiegłym roku wynajmowało o 20 proc. więcej cudzoziemców. <br><br>Fundacja zdecydowała się na kolejne
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego