Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Polityka
Nr: 25
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2000
firmach samochodowych zgodnie przyznają, że najbardziej nie lubią okresowych obniżek cen i jeśli to robią, to tylko dlatego, że czasem zmusza ich do tego konkurencja. Wyjątkiem jest sprzedaż aut wychodzących ze sprzedaży lub wyprodukowanych w poprzednim roku. Oferowane na początku roku kolejnego muszą mieć obniżoną cenę, inaczej nie znajdą nabywców. Handlowcy przyznają, że sami wpędzili się w pułapkę: firma nie stosująca promocji uchodzi za mało dynamiczną, jeśli jednak sięga po te metody, psuje wizerunek marki i stwarza wrażenie, że pozbywa się zapasów zalegających magazyn (co zresztą często jest prawdą).

- Im mniej promocji, tym zdrowszy rynek - twierdzi Dario Fabbro, dyrektor handlowy Fiat
firmach samochodowych zgodnie przyznają, że najbardziej nie lubią okresowych obniżek cen i jeśli to robią, to tylko dlatego, że czasem zmusza ich do tego konkurencja. Wyjątkiem jest sprzedaż aut wychodzących ze sprzedaży lub wyprodukowanych w poprzednim roku. Oferowane na początku roku kolejnego muszą mieć obniżoną cenę, inaczej nie znajdą nabywców. Handlowcy przyznają, że sami wpędzili się w pułapkę: firma nie stosująca promocji uchodzi za mało dynamiczną, jeśli jednak sięga po te metody, psuje wizerunek marki i stwarza wrażenie, że pozbywa się zapasów zalegających magazyn (co zresztą często jest prawdą).<br><br>- Im mniej promocji, tym zdrowszy rynek - twierdzi Dario Fabbro, dyrektor handlowy Fiat
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego