Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
Przykładem może być znany producent Henkel, który spotkał się z taką sytuacją w przypadku proszku sprzedawanego pod nazwą Dixan. W jednej z belgijskich sieci handlowych pojawił się dużo tańszy proszek importowany z Hiszpanii, gdzie ceny były znacznie niższe, niż te, po jakich belgijska firma handlowa mogłaby kupić w sieci firmy Henkel.
Występowanie tego typu sytuacji ma dla producentów produktów markowych następujące niekorzystne efekty: obniżenie cen na ich produkty i spadek zysków, znaczne zmniejszenie kontroli producentów, dotyczącej tego, komu i po jakich cenach są sprzedawane ich wyroby, co może doprowadzić do pogorszenia się wizerunku tych produktów na poszczególnych rynkach; poziom cen na
Przykładem może być znany producent Henkel, który spotkał się z taką sytuacją w przypadku proszku sprzedawanego pod nazwą Dixan. W jednej z belgijskich sieci handlowych pojawił się dużo tańszy proszek importowany z Hiszpanii, gdzie ceny były znacznie niższe, niż te, po jakich belgijska firma handlowa mogłaby kupić w sieci firmy Henkel.<br>Występowanie tego typu sytuacji ma dla producentów produktów markowych następujące niekorzystne efekty: obniżenie cen na ich produkty i spadek zysków, znaczne zmniejszenie kontroli producentów, dotyczącej tego, komu i po jakich cenach są sprzedawane ich wyroby, co może doprowadzić do pogorszenia się wizerunku tych produktów na poszczególnych rynkach; poziom cen na
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego