Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Głos Wielkopolski
Nr: 6/01
Miejsce wydania: Poznań
Rok: 1999
ma przejazd ulicą Hetmańską. Prawie w całości przełożono już wodociągi i kable energetyczne. Zarząd Dróg Miejskich potrzebuje jeszcze około 34 milionów na dokończenie tej inwestycji. Znajdą się pieniądze na wymianę torowiska i poprowadzenie go nowym tunelem. Dotychczasowym jeździć będą samochody i chodzić piesi. Nowe tory pojawią się na odcinku ulicy Hetmańskiej, od Dmowskiego aż do Rolnej.

- Musi zostać przesunięta oś torowiska w rejonie nowego wiaduktu. Krajobraz zmieni się diametralnie. Przy tej okazji przebudowane zostanie także skrzyżowanie ulicy Hetmańskiej i 28 czerwca 1956 roku. Prace nie rozpoczną się jednak wcześniej niż w kwietniu - mówi Jan Firlik, dyrektor Zakładu Komunikacji Tramwajowej MPK.

Gruntowna
ma przejazd ulicą Hetmańską. Prawie w całości przełożono już wodociągi i kable energetyczne. Zarząd Dróg Miejskich potrzebuje jeszcze około 34 milionów na dokończenie tej inwestycji. Znajdą się pieniądze na wymianę torowiska i poprowadzenie go nowym tunelem. Dotychczasowym jeździć będą samochody i chodzić piesi. Nowe tory pojawią się na odcinku ulicy Hetmańskiej, od Dmowskiego aż do Rolnej.<br><br>- Musi zostać przesunięta oś torowiska w rejonie nowego wiaduktu. Krajobraz zmieni się diametralnie. Przy tej okazji przebudowane zostanie także skrzyżowanie ulicy Hetmańskiej i 28 czerwca 1956 roku. Prace nie rozpoczną się jednak wcześniej niż w kwietniu - mówi Jan Firlik, dyrektor Zakładu Komunikacji Tramwajowej MPK.<br><br>Gruntowna
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego