Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
znakach graficznych, które powstały kilkadziesiąt lat temu lub dawniej. Drugą grupę tworzą znaki, których osią konstrukcji jest interakcja znaczeń kodowanych w elementach typograficznych oraz w silnie zsyntetyzowanych symbolach graficznych. Symbole te w wielu przypadkach związane są z jedną z osiowych cech marki. Pole znaczeń określane przez znak jest zwykle szerokie. Interakcja tworzona może być także pomiędzy cechami formy wizualnej poszczególnych elementów znaku a ładunkiem emocjonalnym, jaki jest w nich zawarty. Dobrym przykładem takiej konstrukcji jest znak "Idei - Centertel".
Trzecia grupa wykorzystuje związki paradoksalne lub tworzące silne rozbieżności, które istotne są dla postrzegania podstawowych jakości wizualnych pomiędzy elementami tworzącymi znak przy jednoczesnym
znakach graficznych, które powstały kilkadziesiąt lat temu lub dawniej. Drugą grupę tworzą znaki, których osią konstrukcji jest interakcja znaczeń kodowanych w elementach typograficznych oraz w silnie zsyntetyzowanych symbolach graficznych. Symbole te w wielu przypadkach związane są z jedną z osiowych cech marki. Pole znaczeń określane przez znak jest zwykle szerokie. Interakcja tworzona może być także pomiędzy cechami formy wizualnej poszczególnych elementów znaku a ładunkiem emocjonalnym, jaki jest w nich zawarty. Dobrym przykładem takiej konstrukcji jest znak "Idei - Centertel". <br>Trzecia grupa wykorzystuje związki paradoksalne lub tworzące silne rozbieżności, które istotne są dla postrzegania podstawowych jakości wizualnych pomiędzy elementami tworzącymi znak przy jednoczesnym
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego