Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Życie
Nr: 29.03
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2000
trudna, bo panowały złe warunki pogodowe. To prawdopodobnie gęsta mgła była przyczyną kolizji dwóch jednostek.
Pływająca pod liberyjską banderą "Martina", której armatorem jest firma Euro Shipping Ltd., przewoziła chlorowodór z Norwegii do Kopenhagi.
Ostatnią katastrofą z udziałem polskiej załogi był pożar i zatonięcie dwa miesiące temu tankowca "Sletreal" u wybrzeży Kuby. Znajdowała się na nim 24-osobowa polska załoga. Zginęło trzech marynarzy. 12 stycznia zeszłego roku z powodu wybuchu zbiorników z gazem na tankowcu "Athenian Fidelity" zginęło trzech marynarzy, ciał kolejnych dwóch do tej pory nie odnaleziono.
W lipcu 1998 r. zatonął austriacki masowiec "Rautz" z dziesięcioosobową polską załogą. Płynął z
trudna, bo panowały złe warunki pogodowe. To prawdopodobnie gęsta mgła była przyczyną kolizji dwóch jednostek. <br>Pływająca pod liberyjską banderą "Martina", której armatorem jest firma Euro Shipping Ltd., przewoziła chlorowodór z Norwegii do Kopenhagi. <br>Ostatnią katastrofą z udziałem polskiej załogi był pożar i zatonięcie dwa miesiące temu tankowca "Sletreal" u wybrzeży Kuby. Znajdowała się na nim 24-osobowa polska załoga. Zginęło trzech marynarzy. 12 stycznia zeszłego roku z powodu wybuchu zbiorników z gazem na tankowcu "Athenian Fidelity" zginęło trzech marynarzy, ciał kolejnych dwóch do tej pory nie odnaleziono. <br>W lipcu 1998 r. zatonął austriacki masowiec "Rautz" z dziesięcioosobową polską załogą. Płynął z
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego