Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Wprost
Nr: 11.07
Miejsce wydania: Poznań
Rok: 1999
kupowanych przez nie produktów - twierdzi Agnieszka Gozdek, analityk z SMG/KRC. - Na Zachodzie furorę robią dziś tzw. own labels, czyli marki supermarketowe. Wprawdzie takie oznaczenia nie odwołują się do tradycji, ale dzięki nim klienci zyskują przekonanie, że kupują jakość za przystępną cenę. U nas to zjawisko dopiero się pojawiło - zauważa Łukasiewicz.

Z markowych produktów najwyższej jakości korzystają najczęściej rodacy twardo stąpający po ziemi: fiskus uznaje ich za najlepiej zarabiających i zabiera im 40 proc. od dochodów. Według ostatnich dostępnych danych Ministerstwa Finansów (1998 r.), takich Polaków jest ponad 284 tys. Wprawdzie stanowili oni zaledwie 1,19 proc. wszystkich podatników, ale zapłacili
kupowanych przez nie produktów - twierdzi Agnieszka Gozdek, analityk z SMG/KRC. - Na Zachodzie furorę robią dziś tzw. &lt;foreign&gt;own labels&lt;/&gt;, czyli marki supermarketowe. Wprawdzie takie oznaczenia nie odwołują się do tradycji, ale dzięki nim klienci zyskują przekonanie, że kupują jakość za przystępną cenę. U nas to zjawisko dopiero się pojawiło - zauważa Łukasiewicz.<br><br>Z markowych produktów najwyższej jakości korzystają najczęściej rodacy twardo stąpający po ziemi: fiskus uznaje ich za najlepiej zarabiających i zabiera im 40 proc. od dochodów. Według ostatnich dostępnych danych Ministerstwa Finansów (1998 r.), takich Polaków jest ponad 284 tys. Wprawdzie stanowili oni zaledwie 1,19 proc. wszystkich podatników, ale zapłacili
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego