suity (podobnie jak Nowowiejski w Mszy Pasterskiej), <br>łącząc poszczególne części siedmioczęściowego cyklu z każdorazowo nową pieśnią <br>maryjną, wykorzystał jedynie tekst pieśni, komponując miniatury pieśniowe na <br>4-głosowy chór mieszany a cappella, wykorzystując prostą, konwencjonalną (jednak <br>poprawną i dobrze brzmiącą) harmonikę:<br><br>1<br>2<br>4- Kyrie Już od rana rozśpiewana<br> Gloria Cześć Maryi, cześć i chwała<br> Credo Wierzym o Mario w czyste twe poczęcie<br> Offertorium Witaj, Święta i Poczęta<br> Sanctus Święta, Święta Panno, Święta<br> Benedictus Witaj Gwiazdo morza<br> Agnus Dei Padnijmy na twarz, uderzmy czołem<br><br><br> Rączkowski we wspomnianej mszy (1943) oprócz motywiki Bogurodzicy, która integruje <br>Kyrie, w kolejnych częściach posługuje się materiałem innych