Typ tekstu: Książka
Autor: Mac Jerzy Sławomir
Tytuł: Tajemnica Amwaya
Rok: 1998
210 milionów dolarów (z czego jedną piątą osiągnął polski Amway), zajmuje dwudzieste czwarte miejsce. Więcej niż w Polsce sprzedaje się jeszcze w Malezji, Indonezji, Hiszpanii, Republice Południowej Afryki, Tajlandii, Kolumbii, Austrii, Rosji, Szwajcarii i Peru. Według czasopisma "Amagram", Polska stała się w 1996 roku trzecim rynkiem produktów Amwaya w Europie. Na całym europejskim rynku sprzedaży bezpośredniej zajmuje miejsce dopiero dziewiąte. Wynika stąd, że Amway odniósł w Polsce znacznie większy sukces rynkowy niż pięć pozostałych firm zrzeszonych w Polskim Stowarzyszeniu Sprzedaży Bezpośredniej: Oriflame, Avon, Herbalife, Tupperware i AMC - Alfa Metalcraft Corporation.
Odpowiednik "klubu miliarderów" pod względem obrotów to "klub milionerów", do którego przepustką
210 milionów dolarów (z czego jedną piątą osiągnął polski Amway), zajmuje dwudzieste czwarte miejsce. Więcej niż w Polsce sprzedaje się jeszcze w Malezji, Indonezji, Hiszpanii, Republice Południowej Afryki, Tajlandii, Kolumbii, Austrii, Rosji, Szwajcarii i Peru. Według czasopisma "Amagram", Polska stała się w 1996 roku trzecim rynkiem produktów Amwaya w Europie. Na całym europejskim rynku sprzedaży bezpośredniej zajmuje miejsce dopiero dziewiąte. Wynika stąd, że Amway odniósł w Polsce znacznie większy sukces rynkowy niż pięć pozostałych firm zrzeszonych w Polskim Stowarzyszeniu Sprzedaży Bezpośredniej: Oriflame, Avon, Herbalife, Tupperware i AMC - Alfa Metalcraft Corporation.<br>Odpowiednik "klubu miliarderów" pod względem obrotów to "klub milionerów", do którego przepustką
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego