Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Wprost
Nr: 0406
Miejsce wydania: Warszawa
Rok wydania: 2000
Rok powstania: 1998
tym White Eagle z Warszawy, Aerogryf ze Szczecina, Heliseco ze Świdnika, Exin z Lublina, Air Service z Modlina i Edwiser z Radomia. - W tym roku rozpoczął się podział polskiego rynku pomiędzy operatorów turystycznych. Jest to ostatnia szansa, aby wzięły w nim udział polskie prywatne firmy, oferujące usługi czarterowe - mówi Zbigniew Niemczycki, właściciel przedsiębiorstwa White Eagle. Obecnie jest to największe polskie prywatne przedsiębiorstwo lotnicze. Jego historia zaczęła się w 1990 r., kiedy Niemczycki kupił liczący niemal 40 lat samolot CSS-13 (polską wersję słynnego Po-2, zwanego kukuruźnikiem) i przygotował go do latania. Następnym zakupem był nowoczesny, kosztujący 1,7 mln USD
tym White Eagle z Warszawy, Aerogryf ze Szczecina, Heliseco ze Świdnika, Exin z Lublina, Air Service z Modlina i Edwiser z Radomia. - W tym roku rozpoczął się podział polskiego rynku pomiędzy operatorów turystycznych. Jest to ostatnia szansa, aby wzięły w nim udział polskie prywatne firmy, oferujące usługi czarterowe - mówi Zbigniew Niemczycki, właściciel przedsiębiorstwa White Eagle. Obecnie jest to największe polskie prywatne przedsiębiorstwo lotnicze. Jego historia zaczęła się w 1990 r., kiedy Niemczycki kupił liczący niemal 40 lat samolot CSS-13 (polską wersję słynnego Po-2, zwanego kukuruźnikiem) i przygotował go do latania. Następnym zakupem był nowoczesny, kosztujący 1,7 mln USD
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego