Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
na tę tezę może być fakt, że 20 największych grup handlowych w krajach Unii Europejskiej ma swoje siedziby w Niemczech, Francji i Wielkiej Brytanii. Działają one głównie w branży spożywczej.
Koncentracja w handlu jest także silnie rozwinięta w Wielkiej Brytanii, gdzie 10 największych firm detalicznych ma 60% udziału w obrotach. Odmienna sytuacja jest we Włoszech, gdzie udział przedsiębiorstw zatrudniających 20 i więcej pracowników wynosił tylko 13%. Również w Holandii stopień koncentracji w handlu jest nieco niższy, niż w krajach przodujących pod tym względem.
Największe grupy handlowe w detalu w Unii Europejskiej przedstawia tabl.56.
Dane tablicy wskazują wyraźnie na zdecydowaną dominację
na tę tezę może być fakt, że 20 największych grup handlowych w krajach Unii Europejskiej ma swoje siedziby w Niemczech, Francji i Wielkiej Brytanii. Działają one głównie w branży spożywczej.<br>Koncentracja w handlu jest także silnie rozwinięta w Wielkiej Brytanii, gdzie 10 największych firm detalicznych ma 60% udziału w obrotach. Odmienna sytuacja jest we Włoszech, gdzie udział przedsiębiorstw zatrudniających 20 i więcej pracowników wynosił tylko 13%. Również w Holandii stopień koncentracji w handlu jest nieco niższy, niż w krajach przodujących pod tym względem.<br>Największe grupy handlowe w detalu w Unii Europejskiej przedstawia tabl.56.<br>Dane tablicy wskazują wyraźnie na zdecydowaną dominację
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego