Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Polityka
Nr: 23
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 1995
O tym, że reklama nawet agresywna, nie ma, przynajmniej w Polsce, większego wpływu na inicjację nałogu - a jedynie przenoszenie popytu z jednej marki papierosów na drugą - świadczy fakt, że w latach rozwoju nader natrętnej reklamy - 1992-1994 - odsetek palących w wieku poniżej 19 lat zmalał z 18 do 13 proc.! Odsetek palących w wieku 20-49 lat nie uległ zmianie, natomiast dla grupy wieku 50 i więcej lat - wzrósł z 25 do 27 proc. Dodajmy, że w 1993 r.- 50,2 proc., a w roku 1994 - 50,4 proc. Polaków palących regularnie używało jednego z czterech gatunków (Klubowe, Mocne, Popularne, Radomskie
O tym, że reklama nawet agresywna, nie ma, przynajmniej w Polsce, większego wpływu na inicjację nałogu - a jedynie przenoszenie popytu z jednej marki papierosów na drugą - świadczy fakt, że w latach rozwoju nader natrętnej reklamy - 1992-1994 - odsetek palących w wieku poniżej 19 lat zmalał z 18 do 13 proc.! Odsetek palących w wieku 20-49 lat nie uległ zmianie, natomiast dla grupy wieku 50 i więcej lat - wzrósł z 25 do 27 proc. Dodajmy, że w 1993 r.- 50,2 proc., a w roku 1994 - 50,4 proc. Polaków palących regularnie używało jednego z czterech gatunków (Klubowe, Mocne, Popularne, Radomskie
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego