Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Sportowiec
Nr: 46 (1408)
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 1977
Co można z tego małego samochodu wyciągnąć? Można było sięgnąć po doświadczenia Steyr-Pucha, ale przecież my jako producent powinniśmy sami znać własne możliwości. Najpierw jeździliśmy tylko jako serwis dla wszystkich. Przyglądaliśmy się ludziom, trochę pomagaliśmy".
Zbigniew Klimecki nie mówi o boju, jaki stoczył z niektórymi działaczami Głównej Komisji Samochodowej PZM, by przeforsować swój wniosek dotyczący utworzenia "klasy markowej Fiata 126p". Jednak po wielu staraniach, w sezonie 1976 w rajdach i wyścigach startują pierwsze, bielskie samochody zespół FSM Klimeckiego.
- "I co Pan powie? Pokazało się najwięcej małych Fiatów. Zaryzykowałbym stwierdzenie, że najwięcej tych małych dojeżdżało do mety bez awarii. Dla nas
Co można z tego małego samochodu wyciągnąć? Można było sięgnąć po doświadczenia &lt;name type="org"&gt;Steyr-Pucha&lt;/&gt;, ale przecież my jako producent powinniśmy sami znać własne możliwości. Najpierw jeździliśmy tylko jako serwis dla wszystkich. Przyglądaliśmy się ludziom, trochę pomagaliśmy&lt;/&gt;". <br>Zbigniew Klimecki nie mówi o boju, jaki stoczył z niektórymi działaczami Głównej Komisji Samochodowej PZM, by przeforsować swój wniosek dotyczący utworzenia "&lt;q&gt;klasy markowej Fiata 126p&lt;/&gt;". Jednak po wielu staraniach, w sezonie 1976 w rajdach i wyścigach startują pierwsze, bielskie samochody zespół FSM &lt;name type="person"&gt;Klimeckiego&lt;/&gt;. <br>- "&lt;q&gt;I co Pan powie? Pokazało się najwięcej małych Fiatów. Zaryzykowałbym stwierdzenie, że najwięcej tych małych dojeżdżało do mety bez awarii. Dla nas
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego