Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Wprost
Nr: 02.06 (6)
Miejsce wydania: Poznań
Rok: 2000
się w mediach próbują przekonać do siebie klientów ceniących kulturę i sztukę. Wizja TV współfinansowała obchody 50. rocznicy Łódzkiej Szkoły Filmowej, Festiwal Filmów Reklamowych Cracfilm '99 w Krakowie, wbudowanie tablicy pamiątkowej w kościele Świętego Krzyża z okazji 200. rocznicy urodzin Adama Mickiewicza. Spółka ta wspiera również polskie kino - na produkcję "Pana Tadeusza" Andrzeja Wajdy wydała milion dolarów. - Uważamy, że skoro funkcjonujemy na tym rynku, mamy w związku z tym pewne zobowiązania: sponsorowanie można określić jako wyraz szacunku dla naszych klientów. Chcemy być postrzegani jako firma uczestnicząca w życiu kulturalnym, nie tylko związanym z naszą bezpośrednią działalnością - mówi Dorota Zawadzka, rzecznik prasowy UPC
się w mediach próbują przekonać do siebie klientów ceniących kulturę i sztukę. Wizja TV współfinansowała obchody 50. rocznicy Łódzkiej Szkoły Filmowej, Festiwal Filmów Reklamowych Cracfilm '99 w Krakowie, wbudowanie tablicy pamiątkowej w kościele Świętego Krzyża z okazji 200. rocznicy urodzin Adama Mickiewicza. Spółka ta wspiera również polskie kino - na produkcję "Pana Tadeusza" Andrzeja Wajdy wydała milion dolarów. - Uważamy, że skoro funkcjonujemy na tym rynku, mamy w związku z tym pewne zobowiązania: sponsorowanie można określić jako wyraz szacunku dla naszych klientów. Chcemy być postrzegani jako firma uczestnicząca w życiu kulturalnym, nie tylko związanym z naszą bezpośrednią działalnością - mówi Dorota Zawadzka, rzecznik prasowy UPC
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego