Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Cosmopolitan
Nr: 2
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2000
taką tendencję zaobserwował zwłaszcza wśród surfingowców. Będąc "na fali" sportowcy lubią być obserwowani przez publiczność: to wywołuje w nich emocje. Podobnych wrażeń dostarcza im seks pod gołym niebem: świadomość bycia zauważonym dodaje całemu zdarzeniu pikanterii.

Seks w reklamie

W Polsce, jak w Niemczech czy Holandii, tematyka erotyczna zdominowała rynek reklamy. Pod względem prezentowanych treści erotycznych niczym nie odbiegamy od Zachodu.
- Reklama przemawia do mnie wtedy, kiedy jest naładowana erotyzmem. Perfumy kupuję, kiedy zachęca do nich półnaga kobieta, bieliznę, kiedy kojarzy mi się z seksem - mówi 19-letnia Kinga. - Nie znoszę proszków do prania, płukania i wybielania wychwalanych przez uśmiechnięte kobiety, których jedyną
taką tendencję zaobserwował zwłaszcza wśród &lt;orig&gt;surfingowców&lt;/&gt;. Będąc "na fali" sportowcy lubią być obserwowani przez publiczność: to wywołuje w nich emocje. Podobnych wrażeń dostarcza im seks pod gołym niebem: świadomość bycia zauważonym dodaje całemu zdarzeniu pikanterii.<br><br>&lt;tit&gt;Seks w reklamie&lt;/&gt;<br><br>W Polsce, jak w Niemczech czy Holandii, tematyka erotyczna zdominowała rynek reklamy. Pod względem prezentowanych treści erotycznych niczym nie odbiegamy od Zachodu. <br>- Reklama przemawia do mnie wtedy, kiedy jest naładowana erotyzmem. Perfumy kupuję, kiedy zachęca do nich półnaga kobieta, bieliznę, kiedy kojarzy mi się z seksem - mówi 19-letnia Kinga. - Nie znoszę proszków do prania, płukania i wybielania wychwalanych przez uśmiechnięte kobiety, których jedyną
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego