Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
to w działaniach promocyjnych, zwłaszcza w reklamie i public relations (tabl.22).
Widać więc wyraźnie, że w promocji wykorzystuje się atuty samego produktu, jak też zwraca uwagę na proces jego wytwarzania. Celem tych działań promocyjnych jest tworzenie image przedsiębiorstwa jako firmy uwzględniającej w swych poczynaniach potrzebę ochrony środowiska naturalnego człowieka. Podsumowując można stwierdzić, że uwarunkowania ekologiczne stanowią istotny czynnik wpływający na decyzje marketingowe przedsiębiorstw. Głównie chodzi o decyzje dotyczące kształtowania produktu pod kątem ekologicznym i prowadzenia promocji, dzięki której te przedsięwzięcia stają się znane konsumentom coraz bardziej świadomym ekologicznie. Pewien wpływ mają te tendencje na nowe podejście do dystrybucji. Wpływ na
to w działaniach promocyjnych, zwłaszcza w reklamie i public relations (tabl.22).<br>Widać więc wyraźnie, że w promocji wykorzystuje się atuty samego produktu, jak też zwraca uwagę na proces jego wytwarzania. Celem tych działań promocyjnych jest tworzenie image przedsiębiorstwa jako firmy uwzględniającej w swych poczynaniach potrzebę ochrony środowiska naturalnego człowieka. Podsumowując można stwierdzić, że uwarunkowania ekologiczne stanowią istotny czynnik wpływający na decyzje marketingowe przedsiębiorstw. Głównie chodzi o decyzje dotyczące kształtowania produktu pod kątem ekologicznym i prowadzenia promocji, dzięki której te przedsięwzięcia stają się znane konsumentom coraz bardziej świadomym ekologicznie. Pewien wpływ mają te tendencje na nowe podejście do dystrybucji. Wpływ na
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego