Typ tekstu: Prasa
Tytuł: CKM
Nr: 3 (33) marzec
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 1998
Georgianną wszystkie drzwi stanęły otworem. Urodziwa rodaczka Marlene Ottey przemknęła po wybiegach m.in. Yvesa Saint-Laurenta i Cartiera, pojawiła się na okładkach takich magazynów jak "Vogue" i "Town and Country" (do dziś tych okładek jest już ponad 60). I wreszcie zagrała samą siebie w filmie Roberta Altmana "Pret-A-Porter" -ironicznym portrecie środowiska topmodelek. Od tamtego czasu jej nazwisko figuruje na czołowych pozycjach list najpiękniejszych Amerykanek, a nawet najbardziej pożądanych kobiet świata. U schyłku ubiegłego stulecia nie było już domu mody, który nie skorzystałby z jej usług. "Georgianna to kwintesencja nowoczesnej kobiety" - powiedział o niej w jednym z miesięczników jej
Georgianną wszystkie drzwi stanęły otworem. Urodziwa rodaczka Marlene Ottey przemknęła po wybiegach m.in. Yvesa Saint-Laurenta i Cartiera, pojawiła się na okładkach takich magazynów jak "Vogue" i "Town and Country" (do dziś tych okładek jest już ponad 60). I wreszcie zagrała samą siebie w filmie Roberta Altmana "Pret-A-Porter" -ironicznym portrecie środowiska topmodelek. Od tamtego czasu jej nazwisko figuruje na czołowych pozycjach list najpiękniejszych Amerykanek, a nawet najbardziej pożądanych kobiet świata. U schyłku ubiegłego stulecia nie było już domu mody, który nie skorzystałby z jej usług. <q><transl>"Georgianna to kwintesencja nowoczesnej kobiety"</></> - powiedział o niej w jednym z miesięczników jej
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego