Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
samochodu pod wspólnym hasłem "les top ten de Citroean". Hasło to, jak widać, było mieszanka języka francuskiego i angielskiego. Podobnie było z firmą Peugeot, która wprowadziła nowe samochody pod markami 105 Kid oraz 106 Green.

Istotnym elementem kultury jest religia. Z tego punktu widzenia Europa Zachodnia charakteryzuje się dużą jednorodnością. Praktycznie wszyscy mieszkańcy tego regionu deklarują się jako chrześcijanie. Proporcja między katolikami a protestantami jest jak 65% do 35%. Wyjątkiem jest Grecja, gdzie dominuje wyznanie greckoortodoksyjne. Mimo że, ogólnie biorąc, wpływ Kościoła zmniejszył się, to jego oddziaływanie w krajach katolickich Europy Południowej jest większe, niż w krajach Północnej Europy. Wyjątkiem jest
samochodu pod wspólnym hasłem "les top ten de Citroean". Hasło to, jak widać, było mieszanka języka francuskiego i angielskiego. Podobnie było z firmą Peugeot, która wprowadziła nowe samochody pod markami 105 Kid oraz 106 Green.<br><br>Istotnym elementem kultury jest religia. Z tego punktu widzenia Europa Zachodnia charakteryzuje się dużą jednorodnością. Praktycznie wszyscy mieszkańcy tego regionu deklarują się jako chrześcijanie. Proporcja między katolikami a protestantami jest jak 65% do 35%. Wyjątkiem jest Grecja, gdzie dominuje wyznanie greckoortodoksyjne. Mimo że, ogólnie biorąc, wpływ Kościoła zmniejszył się, to jego oddziaływanie w krajach katolickich Europy Południowej jest większe, niż w krajach Północnej Europy. Wyjątkiem jest
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego