Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Polityka
Nr: 25
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 1980
ilość przejechanych kilometrów.
W praktyce wygląda to tak: na normalnej budowie, gdy ładuje się na ciężarówkę ziemię, kierowca wywozi ją na odległość 5 km i wraca po następny załadunek - można takich kursów zrobić 20. Wpisuje się zaś 40-60. A więc kierowca robi 100 km, a wpisuje się 200-300. Przeciętna ciężarówka pali 40 1 na 100 km, a więc kierowca ma ok. 80 1 "zaoszczędzonego" paliwa dziennie, z którym musi coś zrobić: albo wylać, albo sprzedać... Następnego dnia musi przyjechać na stację benzynową z pustymi zbiornikami - żeby mieć się znowu z czego rozliczać.
Według inż. Cybulskiego istnieje tylko jeden sposób
ilość przejechanych kilometrów. <br>W praktyce wygląda to tak: na normalnej budowie, gdy ładuje się na ciężarówkę ziemię, kierowca wywozi ją na odległość 5 km i wraca po następny załadunek - można takich kursów zrobić 20. Wpisuje się zaś 40-60. A więc kierowca robi 100 km, a wpisuje się 200-300. Przeciętna ciężarówka pali 40 1 na 100 km, a więc kierowca ma ok. 80 1 "zaoszczędzonego" paliwa dziennie, z którym musi coś zrobić: albo wylać, albo sprzedać... Następnego dnia musi przyjechać na stację benzynową z pustymi zbiornikami - żeby mieć się znowu z czego rozliczać. <br>Według inż. Cybulskiego istnieje tylko jeden sposób
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego