Typ tekstu: Książka
Autor: Hamrol Adam, Mantura Władysław
Tytuł: Zarządzanie jakością. Teoria i praktyka
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 1998
całości).
5 Uwzględniając aksjologiczny i antropocentryczny aspekt ujmowania cech i jakości wyróżnia się cechy wartościowane i niewartościowane.
Stosowane w procesach wartościowania cechy wartości są najogólniejszym wyznacznikiem relacji, w których uczestniczą ludzie (ich potrzeby i cele) oraz przedmioty.
Określenie 1.10. Cechą wartościowaną nazywa się taką cechę, której przyporządkowano cechę wartości.
Przyporządkowanie danej cesze wybranej cechy wartości oznacza ustalenie dla tej cechy i wszystkich jej stanów określonych stanów cechy wartości. Z istoty cechy wartości wynika, że jest ona cechą kwantytatywną, a jej dobór w operacji wartościowania stanowi istotny akt decyzyjny. Początkową czynnością tej operacji jest ustalenie związku pomiędzy cechą wartości a cechą
całości).<br> 5 Uwzględniając aksjologiczny i antropocentryczny aspekt ujmowania cech i jakości wyróżnia się cechy wartościowane i niewartościowane.<br>Stosowane w procesach wartościowania cechy wartości są najogólniejszym wyznacznikiem relacji, w których uczestniczą ludzie (ich potrzeby i cele) oraz przedmioty.<br>Określenie 1.10. Cechą wartościowaną nazywa się taką cechę, której przyporządkowano cechę wartości.<br>Przyporządkowanie danej cesze wybranej cechy wartości oznacza ustalenie dla tej cechy i wszystkich jej stanów określonych stanów cechy wartości. Z istoty cechy wartości wynika, że jest ona cechą kwantytatywną, a jej dobór w operacji wartościowania stanowi istotny akt decyzyjny. Początkową czynnością tej operacji jest ustalenie związku pomiędzy cechą wartości a cechą
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego