Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Kurier Szczeciński
Nr: 27/03
Miejsce wydania: Szczecin
Rok: 2002
transportu Wiaczesław Ruksza. Zasady finansowania i asortyment zamówień mają być określone w trakcie kolejnych rozmów dwustronnych. Projekt przewiduje długoterminowe kontrakty dla polskich stoczni. - Rozmowy są bardzo ogólne. Prawdopodobnie dojdzie tylko do ustalenia sposobu przyszłych kontaktów - wyjaśnia Marek Tałasiewicz, wiceprezes Porty Holding. Prawdopodobnie w Polsce budowane byłyby m.in. holowniki arktyczne. Remontowano by także statki, które dla Związku Radzieckiego a później Rosji wybudowały nasze stocznie. - Myślę, że będziemy wiedzieli więcej, gdy z Moskwy powróci wiceprezes Andrzej Żarnoch - mówi M. Tałasiewicz. Wczoraj wieczorem spotkały się również banki, które negocjowały warunki udzielenia Stoczni Szczecińskiej kredytu pomostowego w wysokości 40 mln dolarów. - Jeżeli zapadnie decyzja
transportu Wiaczesław Ruksza. Zasady finansowania i asortyment zamówień mają być określone w trakcie kolejnych rozmów dwustronnych. Projekt przewiduje długoterminowe kontrakty dla polskich stoczni. <q>- Rozmowy są bardzo ogólne. Prawdopodobnie dojdzie tylko do ustalenia sposobu przyszłych kontaktów</> - wyjaśnia Marek Tałasiewicz, wiceprezes Porty Holding. Prawdopodobnie w Polsce budowane byłyby m.in. holowniki arktyczne. Remontowano by także statki, które dla Związku Radzieckiego a później Rosji wybudowały nasze stocznie. <q>- Myślę, że będziemy wiedzieli więcej, gdy z Moskwy powróci wiceprezes Andrzej Żarnoch</> - mówi M. Tałasiewicz. Wczoraj wieczorem spotkały się również banki, które negocjowały warunki udzielenia Stoczni Szczecińskiej kredytu pomostowego w wysokości 40 mln dolarów. <q>- Jeżeli zapadnie decyzja
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego