Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
pozostały: Haga, Londyn, Madryt i Monachium, z braku zgody co do języka urzędowego stosowanego w sprawach ochrony znaku towarowego, z trudnej do rozwiązania kwestii konieczności prowadzenia przez składającego wniosek badań dotyczących występowania już takiego znaku. Dopiero 20 grudnia 1993 r. zostało wydane odpowiednie rozporządzenie Rady dotyczące marki w Unii Europejskiej. Siedziba urzędu zajmującego się tą problematyką została umiejscowiona w Alicante w Hiszpanii. Urząd ten od początku 1996 r. ma umożliwiać ochronę znaku towarowego na terytorium całej Unii Europejskiej. Przewidywano, że już w pierwszym roku funkcjonowania biura będzie ono musiało rozpatrzeć ok. 15tys. wniosków.
Wprowadzenie jednolitych zasad ochrony znaku towarowego Unii Europejskiej
pozostały: Haga, Londyn, Madryt i Monachium, z braku zgody co do języka urzędowego stosowanego w sprawach ochrony znaku towarowego, z trudnej do rozwiązania kwestii konieczności prowadzenia przez składającego wniosek badań dotyczących występowania już takiego znaku. Dopiero 20 grudnia 1993 r. zostało wydane odpowiednie rozporządzenie Rady dotyczące marki w Unii Europejskiej. Siedziba urzędu zajmującego się tą problematyką została umiejscowiona w Alicante w Hiszpanii. Urząd ten od początku 1996 r. ma umożliwiać ochronę znaku towarowego na terytorium całej Unii Europejskiej. Przewidywano, że już w pierwszym roku funkcjonowania biura będzie ono musiało rozpatrzeć ok. 15tys. wniosków.<br>Wprowadzenie jednolitych zasad ochrony znaku towarowego Unii Europejskiej
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego