Typ tekstu: Druki ulotne
Tytuł: reklamy handlowe
Rok: 1999
rzadziej niż 1 2 1 3 2 4 częściej niż 2

5. Z usług jakich biur podróży Pan(i) korzysta(a)?
99 Nie korzystam z biur podróży
01 Almatur
02 Gromada
03 Itaka
04 Neckermann
05 Oasis Tours
06 Orbis
07 Polskie Biuro Podróży
08 PTTK
09 Scan Holiday
10 Sigma Travel
11 Sports Tourist
12 Triada
13 TUI
14 Ving
98 Inne

6. Z usług którego biura podróży korzysta Pan(i) najczęściej?
(wpisz numer)

7. Ile godzin dziennie poświęca Pan(i) średnio na oglądanie telewizji?
1 0-1 2 1-2 3 2-3 4 3-4 5 4-5
rzadziej niż 1 2 1 3 2 4 częściej niż 2<br><br>5. Z usług jakich biur podróży Pan(i) korzysta(a)?<br>99 Nie korzystam z biur podróży<br>01 Almatur <br>02 Gromada<br>03 Itaka<br>04 Neckermann<br>05 Oasis Tours <br>06 Orbis<br>07 Polskie Biuro Podróży<br>08 PTTK<br>09 Scan Holiday <br>10 Sigma Travel<br>11 Sports Tourist<br>12 Triada<br>13 TUI<br>14 Ving <br>98 Inne<br><br>6. Z usług którego biura podróży korzysta Pan(i) najczęściej?<br>(wpisz numer) <br><br>7. Ile godzin dziennie poświęca Pan(i) średnio na oglądanie telewizji?<br>1 0-1 2 1-2 3 2-3 4 3-4 5 4-5
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego