Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
że kolejne powtórzenia stają się naturalne i niezbędne. Zapamiętywanie nazwy marki ma więc niezwykle intensywny charakter. Typowa dla gatunku powtarzalność motywu nawiązująca do ascetycznego instrumentarium oraz wykorzystanie wyłącznie głosów męskich buduje pole skojarzeń związane z pulsem, siłą oraz brzmieniem starych pieśni towarzyszących pracy lub żegludze powstałych przed narodzeniem się bluesa. Sprawia także, że zakończenie utworu wydaje się przedwczesne w stosunku do stopnia jego atrakcyjności. Efekt pogłębia celowa oszczędność wykorzystanego instrumentarium oraz wprowadzanie w warstwie wokalnej głosów o zdecydowanym brzmieniu. W konsekwencji powstające pole skojarzeń jest zdecydowanie szerokie, pojemne i określane przez wrażenia siły, stabilności i trwania w niezmiennym upływie czasu. Utwór
że kolejne powtórzenia stają się naturalne i niezbędne. Zapamiętywanie nazwy marki ma więc niezwykle intensywny charakter. Typowa dla gatunku powtarzalność motywu nawiązująca do ascetycznego instrumentarium oraz wykorzystanie wyłącznie głosów męskich buduje pole skojarzeń związane z pulsem, siłą oraz brzmieniem starych pieśni towarzyszących pracy lub żegludze powstałych przed narodzeniem się bluesa. Sprawia także, że zakończenie utworu wydaje się przedwczesne w stosunku do stopnia jego atrakcyjności. Efekt pogłębia celowa oszczędność wykorzystanego instrumentarium oraz wprowadzanie w warstwie wokalnej głosów o zdecydowanym brzmieniu. W konsekwencji powstające pole skojarzeń jest zdecydowanie szerokie, pojemne i określane przez wrażenia siły, stabilności i trwania w niezmiennym upływie czasu. Utwór
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego