Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Tygodnik Podhalański
Nr: 32
Miejsce wydania: Zakopane
Rok: 1999
fantastyczną formą (ceramika, rzeźba) czy też dwubarwne kompozycje graficzne stykają się tu z perełkami rzemiosła artystycznego, jakimi na pewno są koronki i tkaniny ze szkoły H. Modrzejewskiej.
Te z kolei doskonale uzupełniają się z kompozycjami tekstylnymi, wykonanymi przez amatorki (tylko z nazwy, co stwierdzam z całą odpowiedzialnością) z Berlińskich Warsztatów Tekstylnych.
Każda grupa artystyczna, wykorzystując te same techniki i materiały, tworzy autonomiczne i jedyne w swoim rodzaju obiekty czy obrazy. Różnorodność obrazowania wynika z tradycji, wieku bądź indywidualnej wrażliwości artysty.
W założeniu wizyta artystyczna zakopiańczyków miała na celu wzbogacenie doświadczeń artystycznych jak i spojrzenia na sztukę uczestników Berlińskich Warsztatów Tekstylnych. W
fantastyczną formą (ceramika, rzeźba) czy też dwubarwne kompozycje graficzne stykają się tu z perełkami rzemiosła artystycznego, jakimi na pewno są koronki i tkaniny ze szkoły H. Modrzejewskiej.<br>Te z kolei doskonale uzupełniają się z kompozycjami tekstylnymi, wykonanymi przez amatorki (tylko z nazwy, co stwierdzam z całą odpowiedzialnością) z Berlińskich Warsztatów Tekstylnych.<br>Każda grupa artystyczna, wykorzystując te same techniki i materiały, tworzy autonomiczne i jedyne w swoim rodzaju obiekty czy obrazy. Różnorodność obrazowania wynika z tradycji, wieku bądź indywidualnej wrażliwości artysty.<br>W założeniu wizyta artystyczna zakopiańczyków miała na celu wzbogacenie doświadczeń artystycznych jak i spojrzenia na sztukę uczestników Berlińskich Warsztatów Tekstylnych. W
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego