rocznie. Poseł <name type="org">SLD</> <name type="person">Andrzej Piłat</>, który w poprzednim gabinecie był wiceministrem infrastruktury, wspomina: - Uważaliśmy, że do zaakceptowania jest najwyżej stawka na poziomie 5 mln euro za kilometr, choć i tak wydawało się, że to bardzo drogo.<br>Już kilka tygodni temu <name type="person">Piłat</> mówił, że za podpisanie takiej umowy grozić może nawet <name type="org">Trybunał Stanu</>. - Odchodząc z resortu, ostrzegałem premiera <name type="person">Belkę</>, że ja bym takiej umowy nie podpisał - twierdzi.<br>Jak pisaliśmy we wtorek, <name type="person">Belkę</> ostrzegał również <name type="person">Jacek Zdrojewski</>, były wiceminister infrastruktury, a dziś baron <name type="org">SLD</> na <name type="place">Mazowszu</>. - Premier zbył to milczeniem - opowiada <name type="person">Zdrojewski</>.<br><name type="person">Andrzej Piłat</> nie chciał oceniać wejścia do <name type="org">GTC</> firmy, w której zatrudniony