Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
w Europie. W tym kraju udział telewizji kablowej i satelitarnej wynosi ok. 75%. Podsumowując znaczenie telewizji dla reklamy można przytoczyć przewidywania agencji reklamowej Saatchi & Saatchi, według których wpływy z reklamy telewizyjnej wzrosną z 10mld USD pod koniec lat osiemdziesiątych do 20mld USD w 2000r..
Istotnym środkiem przekazu reklamowego w krajach Unii Europejskiej jest prasa. Były próby stworzenia tytułów o charakterze paneuropejskim, jak np. "The European", jednak tygodnik ten nie stał się tak popularny jak się spodziewano. Z punktu widzenia przedsiębiorstw prowadzących reklamę na całym rynku Unii Europejskiej, lepiej jest jednak wykorzystywać znane pisma, kolportowane w wielu krajach tego regionu. Chodzi tu
w Europie. W tym kraju udział telewizji kablowej i satelitarnej wynosi ok. 75%. Podsumowując znaczenie telewizji dla reklamy można przytoczyć przewidywania agencji reklamowej Saatchi &amp; Saatchi, według których wpływy z reklamy telewizyjnej wzrosną z 10mld USD pod koniec lat osiemdziesiątych do 20mld USD w 2000r..<br>Istotnym środkiem przekazu reklamowego w krajach Unii Europejskiej jest prasa. Były próby stworzenia tytułów o charakterze paneuropejskim, jak np. "The European", jednak tygodnik ten nie stał się tak popularny jak się spodziewano. Z punktu widzenia przedsiębiorstw prowadzących reklamę na całym rynku Unii Europejskiej, lepiej jest jednak wykorzystywać znane pisma, kolportowane w wielu krajach tego regionu. Chodzi tu
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego