Typ tekstu: Prasa
Tytuł: CKM
Nr: 5
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2001
dobrze, czy źle wychowani. Problem w tym, że wprawdzie jesteś wszechmogący, ale nie nieomylny. Przy każdej najdrobniejszej okazji musisz konsultować się z własnym sumieniem ukrytym pod dwoma postaciami: mędrca i diabła. Sprawy zaczynają się nieco komplikować, kiedy na wyspie pojawiają się inni bogowie, co gorsza - w towarzystwie dość egzotycznych potworów... W sumie - na wiele godzin możesz zapomnieć o innych zajęciach. Największymi atutami "Black & White" są: wspaniała grafika, polskie tłumaczenie i łatwość obsługi.


SSX
gat: wirtualna decha


Wyjątkowo emocjonujące wyścigi deskorolkarzy. Wybierasz sobie zawodnika, deskę dla niego oraz styl jazdy i trasę. A potem zasuwasz najszybciej jak tylko to możliwe. Chytry komputer pozwala
dobrze, czy źle wychowani. Problem w tym, że wprawdzie jesteś wszechmogący, ale nie nieomylny. Przy każdej najdrobniejszej okazji musisz konsultować się z własnym sumieniem ukrytym pod dwoma postaciami: mędrca i diabła. Sprawy zaczynają się nieco komplikować, kiedy na wyspie pojawiają się inni bogowie, co gorsza - w towarzystwie dość egzotycznych potworów... W sumie - na wiele godzin możesz zapomnieć o innych zajęciach. Największymi atutami "Black &amp; White" są: wspaniała grafika, polskie tłumaczenie i łatwość obsługi.<br><br><br>SSX<br>gat: wirtualna decha<br><br><br>Wyjątkowo emocjonujące wyścigi deskorolkarzy. Wybierasz sobie zawodnika, deskę dla niego oraz styl jazdy i trasę. A potem zasuwasz najszybciej jak tylko to możliwe. Chytry komputer pozwala
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego